Kundeservice for Danmark
Kontakt os venligst på info.nordic@theapharma.com hvis du har spørgsmål til vores produkter, leverancer, priser, faktura eller andre administrative spørgsmål.
Vigtigt! Som medicinalfirma kan vi ikke give individuelle råd om medicinsk behandling. Den slags spørgsmål skal besvares af læger eller sundhedspersonale.
Vores nordiske hovedkontor svarer på telefon +46 19 33 37 80 alle hverdage 8 – 17, dog ikke mellem kl. 12 og 13.
E-mail: info.nordic@theapharma.com
Bivirkninger, medicinske spørgsmål og reklamationer
Hvis du ønsker at rapportere en bivirkning, reklamation eller har et medicinsk spørgsmål til vores produkter, se da venligst oplysningerne nedenfor:
E-mail: safety.nordic@theapharma.com
Tel: 019-33 37 80 Telefonen er åben alle arbejdsdage fra 9 -15. På øvrige tidspunkter henvises til en vagttelefon for akutte henvendelser.
Vi gør vort yderste for at besvare dine spørgsmål, men vil dog gøre opmærksom på, at Théa Nordic ikke har mulighed for at give individuel medicinsk rådgivning. For individuel rådgivning om lægemiddel og behandling skal du altid kontakte sundhedsvæsenet.
Behandling af persondata ved anmeldelse af en bivirkning, reklamation eller et medicinsk spørgsmål: Se vores information om persondata.